søndag 30. mars 2014

Inspirasjonsbilder - armbånd

Det er morsomt å lage armbånd og smykker. Man ser raskt resultatet av det man skaper og så er det utallige måter å gjøre det på. Jeg får mye inspirasjon på nettet. Jeg har alltid likt å lage tinntrådbroderiarmbånd og nå har jeg oppdaget hvor vakkert det blir når man kombinerer det med perler.


Blå perler...

 og rosa perler med litt grønt i.

Skal lage flere i andre farger.

Jeg er opptatt av gjenbruk og hadde en gammel lenke som jeg skapte om til et armbånd. 


Syns det ble fint:) La en tykk skinnreim inntil lenka og har tvunnet rundt en smal reim gjennom lenka og over den tykke reimen. Man kan også bruke fargede tråder. Se inspirasjonsbildet.

Inspirasjonsbildet er hentet fra denne siden http://whydontyoumakeme.com/tag/decor-2/



Dette armbåndet lagde jeg også etter inspirasjon fra en nettside. Det er bare fantasien som setter grenser:) 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Sommertur: Okselv - Stabbursnes for dummies

Jeg gikk alene fra Okselv til Stabbursnes fredag 17. til lørdag 18. juli 2015. Går du motsatt vei av min rute vil du få stigning de førs...