søndag 15. mars 2009

Stenger for publikum

På grunn av liten interesse for produktene mine i Lakselv satser jeg nå kun på nettsalg. Det betyr at jeg ikke lenger vil operere med åpningstider. Dersom noen likevel ønsker produktene jeg har på verkstedet kan de ringe meg så kan jeg åpne. Jeg kommer likevel til å være en del på verkstedet og jobbe. Hvis dere ser meg i verkstedet er det bare å stikke innom :)

Jeg vil ha åpningstider igjen når turistsesongen starter. Da vil det bli en souvenirshop i verkstedet og en liten sommerkafè på verandaen. Det vil også være muligheter for å få sjekket mailen sin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Sommertur: Okselv - Stabbursnes for dummies

Jeg gikk alene fra Okselv til Stabbursnes fredag 17. til lørdag 18. juli 2015. Går du motsatt vei av min rute vil du få stigning de førs...